facebooktwitterpinterest

Anmeldelser, kontaktoplysninger for Tolne Gæstgivergaard I/S

Tolne Gæstgivergaard I/S
Adresse: Kirkevej 300, 9870 Sindal, Danmark
Telefonnummer: 40 47 53 20
By: Sindal
Rute: Kirkevej
Gadenummer: 300
Postnummer: 9870


Åbningstider

mandag: 10.00–17.00
tirsdag: 10.00–17.00
onsdag: 10.00–17.00
torsdag: 10.00–17.00
fredag: 10.00–17.00
lørdag: 10.00–17.00
søndag: 10.00–17.00

Nærliggende lignende virksomheder
Depot Brinkhus Depot Brinkhus 3 km Dejlig natur. Kan bruges af kørestole og barnevogne til traveture. Kuperet.
Øster Vaaen Bed & Breakfast i Sindal Øster Vaaen Bed & Breakfast i Sindal 4 km Dejligt sted med gode værelser med eget badeværelse. Perfekt til mig og mine hunde. L...
Anmeldelser
Stedet ligger hyggeligt placeret lige ved stationen i Tolne, og omgivelserne er dejlige og familiære. På første etage ligger værelserne, med ny-renoverede delebadeværelser. Da vi ankom lugtede der af katteurin på hele etagen, mens der heldigvis virkede nogenlunde rent på værelset. Sengene er små, rustikke og lidt hårde - ok at sove i. Havde der ikke været mug på tapetet i hjørnet ved min seng, havde stedet fået 3 stjerner. Der skal heldigvis ikke meget til, for at forbedre det.
På Tolne Gæstgivergaard bliver man mødt af den imødekommende og flinke Gregory. Hans dejlige humør smitter og hans anekdoter og historier er dragende. Et så fri sindet sted har jeg ikke oplevet før. Stedet skjuler på ingen måder at det er gammelt. Sengene knirker, bad/toilet er på gangen, og hanen der galer. Det gør ikke noget, for stedet har sjæl og man kan virkelig mærke at man er på besøg hos to keramik kunstner. Vi fik desværre kun mulighed for at spise morgenmad og frokost hos dem. Og ud fra det kan jeg kun sige at det var lækkert. Man gik hvertfald ikke sulten fra bordet.nnDet er bestemt ikke sidste gang vi kommer der forbi.!
Nu har prøvet både pizza og burger hos Gregory og Co. Først en Tolne Chanterelle burger. Hold nu op en vild smags bombe. Virkelig lækker burger! Og så en chillibeef pizza. Den er ikke stor, men lad jer ikke narre, man bliver mæt og den smager virkeligt godt! Så helt klart 5 stjerner her fra, både for maden men også for servicen! Husk at bestille i god tid.
Et unikt sted, hvor toilet og bad er på gangen, sengene knirker , faldet i brusekabinen er lidt forkert. Men det er hyggeligt og anderledes. Fawlty towers kunne være associationen. På den gode måde.
Vi havde en rigtig god oplevelse ud af at overnatte hos Gregory og Janne. Hvad nogle måske ville mene stedet mangler i komfort, har det til gengæld i atmosfære! Vi mødte de sødeste og mest imødekommende værtsfolk, som gav os en rigtig fin service. Omgivelserne er meget smukke, og det var meget lærerigt for os at høre om fremstilling af keramik. - Ruth Linde
Reageer op deze plaats

Tilføj dette kort til din hjemmeside;



Vi bruger cookies

Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre din browsingoplevelse på vores websted, for at vise dig personligt indhold og målrettede annoncer, for at analysere vores webstedstrafik og for at forstå, hvor vores besøgende kommer fra. Fortrolighedspolitik