facebooktwitterpinterest

Anmeldelser, kontaktoplysninger for The Bread Station

The Bread Station
Adresse: Charlottenlund Stationsplads 2, 2920 Charlottenlund, Danmark
By: Charlottenlund
Rute: Charlottenlund Stationsplads
Gadenummer: 2
Postnummer: 2920


Åbningstider

mandag: 07.00–17.00
tirsdag: 07.00–17.00
onsdag: 07.00–17.00
torsdag: 07.00–17.00
fredag: 07.00–17.00
lørdag: 07.00–15.00
søndag: 07.00–15.00

Anmeldelser
Rigtig godt håndværk, gode portioner, fair priser og venligt og serviceorienteret personale. What’s not to like?! Kan varmt anbefales! Et af de få steder hvor kvalitet og pris hænger sammen.
Har sjældent oplevet SÅ god service! Stedet er hyggeligt, med en lokal og indbydende stemning, der på sin rå fabriksfacon får en til at tænke, at HER ved de, hvad de laver!. Medarbejderne smiler og er nærværende i deres service - man føler sig som mere end bare “en kunde” hos dem.nUdvalget er lækkert, men kan ikke udtale mig om smagsoplevelserne, for jeg fik mig “bare” en laksesandwich. Sandwichen var fin. Meget simpelt, men med fokus på råvarerne, som gør prisen nemmere at leve med for størrelsen er reeet så lille ift 65kr og så var det et interessant twist med persille blandet med i salaten, men selve persillepestoen var ikke til at smage, nå, pyt. Ikke noget, jeg ville rejse langt for, men heller ikke noget jeg ville vælge fra, hvis jeg var sulten og i nærheden. Nogle af kagerne så lidt mere… “sprøde” ud, end jeg ville bryde mig om eks kanelsnurren, men tænker klart, de skal testes en anden gang, for jeg kan ikke udtale mig om, de er 30kr værd. Ser frem til at komme forbi en anden gang!nDog blev jeg tilbudt smagsprøve både på cookie samt noget brød og begge dele var meget lækkert!
Av. Endnu en slem skuffelse hos Bread Station. Jeg vidste godt, at kvaliteten halter gevaldigt på mange af deres produkter, men da jeg stod lige i nærheden, og min favoritbager havde lukket, tænkte jeg: Hvor galt kan det gå? Et hæderligt rugbrød burde alle kunne bage, ikke? Men her tog jeg fejl. Jeg tror faktisk aldrig, jeg har fået et mere mislykket rugbrød. Det var næsten lige så mislykket som deres “croissanter” lave på noget der mindede om pizzadej.nnFor det første: brødet var fladt. Smag og behag – det kan jeg leve med, selvom jeg foretrækker mere kvadratiske skiver.nFarven? En trist grå. Ikke i sig selv et problem, hvis bare smagen er i orden. Men da jeg skar de første skiver – hvor toppen begyndte at knække af – anede jeg, at noget var galt. Og ja, jeg ved godt, hvordan man skærer rugbrød.nnBrødet var løst og usammenhængende, og da jeg spiste en skive, ramte en ubehagelig, dejsmag mig med det samme. Et hurtigt kig afslørede, at bunden af brødet var tæt på ubagt.nnOven i det efterlod det en fedtet, olieret plamage på skærebrættet – højst sandsynligt rapsolie. Indpakningen sejlede også i olie. Rapsolie i rugbrød til 65 kr? Det er noget, man forventer i billigt industribrød, ikke i et produkt, der foregiver at være håndværk. Behøver jeg at fortælle at denne letbagte olie-kornmasse lå virkelig skidt i maven?
Lækker rabarber wienerbrød . Deres kaffe ligner et gadekryds når det kommer til latte art, men den smager godt. Stedet er meget populært og vi kan anbefale det.
Lækkert brød og bagværk. Kagerne og brødet er meget store. En af de bedste bagere i Kommunen.nnDe har også chokolade, lidt ost, mad etc. Og småborde og stole udenfor.
Reageer op deze plaats

Tilføj dette kort til din hjemmeside;



Vi bruger cookies

Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre din browsingoplevelse på vores websted, for at vise dig personligt indhold og målrettede annoncer, for at analysere vores webstedstrafik og for at forstå, hvor vores besøgende kommer fra. Fortrolighedspolitik