facebooktwitterpinterest

Anmeldelser, kontaktoplysninger for Odense Universitetshospital

Odense Universitetshospital
Adresse: J. B. Winsløws Vej 4, 5000 Odense, Danmark
Telefonnummer: 66 11 33 33
By: Odense
Rute: J. B. Winsløws Vej
Gadenummer: 4
Postnummer: 5000


Åbningstider

mandag: Åben 24 timer
tirsdag: Åben 24 timer
onsdag: Åben 24 timer
torsdag: Åben 24 timer
fredag: Åben 24 timer
lørdag: Åben 24 timer
søndag: Åben 24 timer

Nærliggende lignende virksomheder
OUH OUH 182 måler Rart sted at være trods omstændighederne. Personalet var ganske enkelt fantastisk. Sø...
OUH H. C. Andersen Børnehospital OUH H. C. Andersen Børnehospital 222 måler Tusind tak til jer på børneafdelingen. Bygningen er som hospitaler nu er. Men imødeko...
Hovedindgang Vest Hovedindgang Vest 242 måler En af mine mindre brugte indgange, men stadig 10/10
Nyt OUH Nyt OUH 5 km Så find en plad
Anmeldelser
Jeg har igennem efterhånden mange år kommet på hudafdelingen i og det har været godt, også mine ophold på 3 etage på patienthotellet,med ny forskning og nyt medicin har jeg heldigvis ikke haft brug for at være indlagt længe,men skulle det blive nødvendigt så vil jeg helt klart vælge OUH igen.
Jeg vil gerne give min allerstørste og mest oprigtige tak til Gynækologisk Obstetrisk Afdeling D på OUH – og særligt til overlæge Algirdas Markauskas.nnJeg har følt mig i de tryggeste hænder gennem hele forløbet – fra de indledende samtaler før operationen til den grundige og omsorgsfulde opfølgning efterfølgende. Dr. Markauskas udviser en sjælden kombination af høj faglighed, ro, empati og ægte menneskelig omsorg. Han tog sig tid, forklarede alt grundigt og fik mig til at føle mig set, hørt og respekteret.nnOperationen forløb planmæssigt og professionelt, og jeg er dybt taknemmelig for den behandling, jeg har modtaget. Det betyder mere, end ord kan beskrive, at møde en læge, der både er ekstremt dygtig og samtidig så menneskelig og nærværende.nnAf hjertet tak.
Sødt og hjælpesomt personale,men på hjertemedicinsk afd er der hundekoldt ca 17-18 grader.
Jeg kom tidligt og behandlet tidligt, og det var godt, men skuffet over at min ledsager er ikke tilbudt noget at drikke mens jeg blev behandlet.
Rart sted at være trods omstændighederne. Personalet var ganske enkelt fantastisk. Søde, rare og meget omsorgsfuld, på alle afd. jeg har været hos.
Reageer op deze plaats

Tilføj dette kort til din hjemmeside;



Vi bruger cookies

Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre din browsingoplevelse på vores websted, for at vise dig personligt indhold og målrettede annoncer, for at analysere vores webstedstrafik og for at forstå, hvor vores besøgende kommer fra. Fortrolighedspolitik