facebooktwitterpinterest

Anmeldelser, kontaktoplysninger for Nordisk Film Biografer

Nordisk Film Biografer
"Moderne 9-sals biograf i midten af AarhusNordisk Film Biografer Aarhus C ligger i centrum af Aarhus med byens cafeer og restauranter indenfor gåafstand. Biografen har ni sale med aircondition, god benplads, kraftig hældning på stolerækkerne og væg-til-væg lærreder. Sæderne er placeret på hele række 7, 8 og 9. Alle sale i Nordisk Film Biografer Aarhus C er udstyret med ny digital teknologi indenfor visnings- og lydudstyr. Samtidig kan du opleve film med alle sanserne i en stor og flot 4DX sal."
Adresse: Skt.Knuds Torv 15 , 8000 Aarhus
Telefonnummer: 70 13 12 11
By: Aarhus
Rute: Skt.Knuds Torv 15
Postnummer: 8000

Nærliggende lignende virksomheder
Cinemaxx Danmark Cinemaxx Danmark 272 måler Fuldstændig uduelig hjemmeside. Bedømmelsen gælder kun hjemmesiden, der aldrig har fu...
Øst For Paradis Øst For Paradis 1 km Virkelig dårlig oplevelse og totalt ubehjælpsomt personale. Vi havde købt et gavekort...
Anmeldelser
Ren og pæn biograf, hyggelige omgivelser. God film, men 4DX effekt var meget skuffende. Det var som om at den person der havde til opgave at lave effekterne blev fanget af filmen og glemte alt om at der skulle effekter på. Jeg sad på et tidspunkt og fik voldsomt meget vand på mig og min mand som sad ved siden af fik intet. Røg effekterne forgik kun nederst i salen. Der var ingen dufte overhovedet og rystelserne i sædet virkede tilfældige.
Vi havde en rigtig god oplevelse. Første gang jeg har mødt så entusiastiske ansatte, det var en sand fornøjelse. Virkede som rigtigt film-interesserede og utroligt venlige. Og så kan man spille gratis bordfodbold mens man venter på filmen. Temperatur, lyd og billede var rigtig fint. Lyden virkede dog lidt høj til at starte med. Måske den blev reguleret, måske jeg vænnede mig til det. Det passede i hvert fald godt til filmen, som også var god. Sæderne var ok, men ikke "liggestole". Vi var de eneste i biografen, så ved ikke hvordan udsynet er, hvis der sidder nogen foran.
Den lokale OK biograf med en tand mere rimelige lydniveauer end den anden store biograf i byen. Meget høje slikpriser - sæt dog priserne så folk ikke overvejer at handle andre steder og få den omsætning.
Man sidder godt og der er skrald på sæderne under 4D filmene så man skal ikke ha dårlig ryg.. Go service
God lyd og fedt at prøve 4dx film. Sjov og alt værd. Stort minus var alt det skrald imellem sæde og ryg noget var direkte muggen. Øv øv
Nordisk Film biografer i Århus C er mit primære sted at gå i biografen, dette er grundet den gode service man får i biografen, og så viser de alle de film, som større biografer også gør, så all in all et sted jeg vil fortsætte med at besøge.
Personale, lyd og billede kvalitet helt i top, men sæderne trænger til at blive fornyet. I hvert fald i sal 7.
Vi skulle ind og se Avatar 2 i 4DX, desværre stoppede sæderne med at virke da vi var 1 time inde. Min sidemand mange tak til denne søde kvinde fik fat i noget personale og den blev genstartet, dog stoppede den igen 10 min efter. Dette er ikke biografens skyld som sådan, men der var en flok udenlandske folk foran os som blev ved med at råbe, filme og sende billeder snapchat med blitz, hvilket virkelig ikke var særlig fedt. Det forstyrrede virkelig meget. Popcornene smagte brændte + var tildækket med salt, hvilket jeg synes var underligt siden de plejer at være nogenlunde. Personalet var imødekommende og hjælpsomme, vi fik nogle nye billetter siden sæderne ikke virkede.
De unge medarbejdere var utroligt glade og hældte uopfordret ekstra popcorn i vores bægere. Popcorn er jo en stor del af biografoplevelsen så det er altså god stil Det virkede også som om personalet havde det godt på deres arbejdsplads. Troede ikke det var vigtigt for mig når jeg gik i biografen, men det gav altså lige lidt ekstra til oplevelsen. Efter Øst for Paradis er dette byens bedste biograf.
Rigtig godt Talking Heads og dejlig øl inden