facebooktwitterpinterest

Anmeldelser, kontaktoplysninger for Catch Sushi Bar

Catch Sushi Bar
Adresse: Vesterå 14, 9000 Aalborg, Danmark
Telefonnummer: 22 66 41 80
By: Aalborg
Rute: Vesterå
Gadenummer: 14
Postnummer: 9000


Åbningstider

mandag: 12.00–22.00
tirsdag: 12.00–22.00
onsdag: 12.00–22.00
torsdag: 12.00–23.00
fredag: 12.00–00.00
lørdag: 12.00–00.00
søndag: 12.00–22.00

Anmeldelser
Jeg har efterhånden spist sushi mange steder. Og er ret kræsen, når det kommer sig dertil. Fik den mest smagfulde sushi, jeg har fået længe! Smagte fantastisk! Lækker smagfulde ris, lækkert afstemt på smags sammensætningerne. Fik en cocktail til som var 10 ud af 10.nSelve restauranten var godt indrettet og super hyggelig. Hvem havde troet at brune vægge kunne noget, men det kan det. God service og super søde ansatte. Maden kom hurtigt, trods fyldt restaurant og ting blev hurtigt ryddet af bordet, når tallerkener, skåle og fade var tomme.nStedet får mine bedste anbefalinger og det er bestemt heller ikke sidste gang, jeg kommer og spiser på Catch.
Dette var anden gang vi besøgte stedet for at bestille all you can eat sushi fredag d.24/10. Første besøg var klart det bedste og vi var desværre skuffet over kvaliteten af råvarer denne gang, især deres fisk, både tun og laks. Risene virkede også tørre..nDeres tom Yum suppe smager skønt, men denne gang var skålen af suppe mindre og der var ingen rejer denne gang ?nDeres mocktails er lækre og flot pyntet.nService er hurtig og opmærksom. Stemningen er hyggelig.nVi er generelt ikke tilfredse med maden og kommer ikke tilbage efter denne gang..nKan ikke anbefale stedet, da deres kvalitet svinger meget..
Må sige jeg er skuffet, det var bedre da jeg hentede første gang. Denne gang var halvdelen af maki rullerne virkelig små og derfor faldt fra hinanden - den billige halvdel af rullerne var alm str. Så ved ikke helt om det er for at spare?nDerudover var der hale inden i selve ebi rullen, ikke således de stak ud og derved var synlige at fjerne. Men inde i rullen, så man først bemærkede det efter bidden var i munden. Ikke lækkert.
Så flot restaurant og søde tjenere men….nRåvarer var ikke gode, Sushi var sjasket og faldt meget nemt fra hinanden, grøntsager var bitre og al topping på rullerne var ikke rullet ordentligt, så de faldt hurtigt af. Fisken i selve sushien smagte hellere ikke helt friskt.nUdvalget er ikke så stort som de andre steder i byen, og så ville man jo have forventet/håbet at kvaliteten i så fald ville have været bedre end det var. Øv.nnJeg tror, at jeg holder mig og min omgangskreds til Roku - større og mere spændende udvalg og råvarerne er bedre…men skulle der ikke være plads på Roku vil Catch nok kunne gå an, måske dagen bare var dårlignnIgen, meget meget flot restaurant!
En dejlig dag hvor vi først havde været ude og se på street art i byen. Efterfulgt af dejlig sushi på Catch sushi bar. Lækkert som altid. Den autentiske smag og det visuelle udtryk, komplementerer hinanden helt fantastisk. Forrygende koncept.
Reageer op deze plaats

Tilføj dette kort til din hjemmeside;



Vi bruger cookies

Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre din browsingoplevelse på vores websted, for at vise dig personligt indhold og målrettede annoncer, for at analysere vores webstedstrafik og for at forstå, hvor vores besøgende kommer fra. Fortrolighedspolitik